עמותת דוקאביב מבקשת לאתר מנהל/ת אמנותי/ת 

עמותת דוקאביב פועלת בלבה של אחת מזירות היצירה החדשניות, התוססות והמפתיעות ביותר – זירת הקולנוע הדוקומנטרי. העמותה מעניקה במה ייחודית – בכל רחבי הארץ – ליוצרי קולנוע דוקומנטרי, מקרבת קהלים חדשים לתחום ומעודדת יצירה המרחיבה וחוקרת את גבולות הז'אנר. דוקאביב – הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע דוקומנטרי, הוא הגדול ביותר בתל אביב והיחיד בישראל המוקדש כולו לקולנוע דוקומנטרי והוא בין הפסטיבלים המוערכים בתחומו. הפסטיבל מציג מדי שנה למעלה ממאה סרטים חדשים מהארץ ומהעולם במסגרת תכנית הכוללת מגוון תחרויות נושאות פרסים. הסרטים מוקרנים בסינמטק ת"א ובמוקדים שונים ברחבי העיר. 

עמותת דוקאביב קוראת למועמדים/ות הרואים/ות עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד להגיש את מועמדותם/ן.

בנוסף, רשאית העמותה ליזום פניה למועמדים/ות שימצאו ראויים/ות על ידה ואשר לא הגישו מועמדותם/ן למשרה.

רק פניות מתאימות תענינה והעמותה תהיה רשאית, על פי שיקול דעתה, לזמן רק חלק מהפונים/ות לראיון.


תיאור המשרה

הניהול האמנותי של הפסטיבל מתמקד בתהליך בחירת הסרטים והאירועים המשלימים, לצד ניהול משימות רבות נוספות כמו ניהול עובדים, גיבוש ועדות מיון וצוותי שיפוט, פיתוח קשרים בארץ ובחו״ל, יצירת ופיתוח תוכניות אסטרטגיות לאורך השנה ולמהדורות הפסטיבל, גיבוש של מחוות ותוכניות מיוחדות, סיוע באיתור שותפים, תורמים ונותני חסות ועבודה שוטפת במהלך כל השנה עם המחלקות השונות של העמותה והפסטיבל.
התפקיד מחייב ידע וניסיון משמעותיים בתחום, דורש חשיבה יצירתית והתמודדות עם סביבת עבודה דינמית הכוללת אתגרים רבים, וכולל אחריות מלאה על התוכנית האמנותית ועל שלל הפעילויות של הפסטיבל, בתיאום עם מנכ״לית העמותה.

היקף המשרה – משרה מלאה.
תחילת העבודה 1.8.2024 כולל תקופת חפיפה עם המנהלת האמנותית היוצאת.

 

אחריות וסמכויות

  1. אחריות כוללת על התוכנית האמנותית של הפסטיבל והתוכניות והמהדורות מיוחדות לאורך השנה כולה.
  2. ניהול תהליך האוצרות וצוותי המיון של המסגרות השונות.
  3. ניהול ועבודה שוטפת עם מנהלת התוכנית.
  4. פיתוח תוכן ייעודי לפרויקטים מיוחדים במהלך השנה 
  5. כתיבת בקשות תמיכה ומימון מגורמים שונים במהלך השנה 
  6. עבודה שוטפת עם המחלקות השונות של העמותה.
  7. גיוס עובדים וניהול צוותי עבודה למחלקת התוכן.
  8. ניהול וקידום מערך הקשרים של הפסטיבל ברחבי העולם עם יוצרים, מפיקים, חברות מכירות והפצה, בתי ספר לקולנוע ופסטיבלים.
  9. חיזוק הקשרים ויצירת שיתופי פעולה עם אוצרים ונציגי גופי תרבות בארץ.
  10. ניהול ותחזוק מערך הקשרים של הפסטיבל בארץ עם יוצרים, מפיקים, מפיצים גופי שידור קרנות, שגרירויות ומכוני תרבות.
  11. גיבוש צוותי השיפוט עבור תחרויות הפסטיבל השונות.
  12. הזמנת יוצרים, ונציגי תעשיית הקולנוע הבינלאומית.
  13. אחריות ניהולית על כלל האירועים המתקיימים במהלך הפסטיבל ולאורך השנה.

דרישות התפקיד

  1. תואר אקדמי של מוסד מוכר בתחום הקולנוע – הפסטיבל רשאי לבחון מועמדות של בעלי תואר אקדמי בתחומים אחרים, ובלבד שהם בעלי ניסיון של 10 שנות עבודה, לפחות, בתחום הקולנוע.
  2. ניסיון של חמש שנים לפחות באוצרות או קידום וניהול תוכן של פסטיבל קולנוע ו/או מוסד קולנוע ו/או גוף תוכן בתחום הקולנוע והטלוויזיה בארץ או בחו״ל. 
  3. ניסיון עבודה מצטבר של שלוש שנים לפחות במוסד/ות תרבות ללא כוונות רווח. 
  4. היכרות מעמיקה עם תעשיית הקולנוע הישראלית והבינלאומית.
  5. ניסיון והיכרות עם פלטפורמות תוכן נוספות יתרון.
  6. כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית. 
  7. יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות. 
  8. זמינות גם מעבר לשעות העבודה הרגילות.
  9. נכונות לעבודה בעוצמה מתגברת ומשתנה לאורך השנה ונכונות לנסיעות לפסטיבלים בינלאומיים. 

הגשת מועמדות

מועמדים/ות מתבקשים/ות להגיש בקשות שיכללו:

  1. קורות חיים מפורטים.
  2. מסמכים המעידים על השכלה וניסיון.
  3. שתי המלצות.
  4. פירוט קצר של הנימוקים להתאמתו/ה של המועמד/ת למשרה.

 

יש להגיש את מסמכי המועמדות במייל לכתובת: office@docaviv.co.il 

מועד אחרון להגשת מועמדות: 1.7.2024

 

דילוג לתוכן