14 ציורים

במסגור מוקפד ותזמון מדויק, 14 תמונות דוממות משתלבות ברגעי חיים אקראיים. היחסים המפתיעים שמתפתחים בין התמונה לבין האנשים שמתנהלים סביבה חושפים טפח מן היומיום העכשווי של החברה הסינית.

אפריל בצרפת

הצצה לממלכת הילדות העשירה ומלאת הדמיון כפי שהיא נשקפת מעיניה של אפריל בת ה-5, שמגיעה לחופשה בכפר צרפתי ומשנה את חיי הסובבים אותה.

בילי ומולי: סיפור אהבה אחר

הפקה מרהיבה ומרחיבת לב של נשיונל ג'אוגרפיק על קשר מפתיע שרוקמים גבר בודד ולוטרה ידידותית על רקע הנופים עוצרי הנשימה של אי ומפרץ בסקוטלנד.

הבת של ג'ינגס

דוקו מרשים ואפקטיבי המשלב במיומנות דרמה, פוליטיקה ואפילו מיסטיקה, על אם יחידנית ששמה לה למטרה להציל את טוהר הדם של בני עמה המונגולים. אך האם היא יכולה להציל את עצמה?

המדליון

רות בולשת אחר ההיסטוריה של חפץ יקר ערך במשפחתה: מדליון שמסמל את המאבקים, ההצלחות והתקוות לעתיד של אמה, ניצולת "הטרור האדום" באתיופיה.

המקום בו הנחנו את ראשינו

ולריה היא השריד האחרון כמעט מכפר שהיה פעם שוקק וכיום שוקע תחת מים רעילים. סרט ביכורים רגיש ויפהפה על אישה שמשבר סביבתי מציף בקרבה געגועים לזמן אחר.

טרואגרו - הנאות קטנות

אמן התיעוד המתבונן פרדריק וייזמן מקדיש את סרטו החדש לבית טרואגרו, מסעדת שלושה כוכבי מישלן מתוזמרת היטב, מוסד משפחתי וגן עדן לחובבי קולינריה ואסתטיקה משובחת.

ימי בראשית

צ'ילה. אוקיינוס. חוף. אצות. קרקעית. סלעים. שמש. רוח. כלבים. מכוניות. חלודה. רוח. מוזיקה. רעש. דומייה. דיוקן מקום - אנתרופולוגי ולירי, כמו שיר מתרבות עלומה באלתור חופשי.

לעוף

כדי לעמוד על קצה צוק ולזרוק את הגוף לרוח, צריך להיות מוכן לאבד הכל. זהו סיפורם של שלושה זוגות המכורים לטעם המסחרר והמשכר של האתגר המסוכן בעולם: קפיצות ממקומות גבוהים.

מאיה והגל

דוקו ספורט באדרנלין גבוה ובמרכזו הגולשת הברזילאית מאיה גביירה, אשר התשוקה שלה לגלים גבוהים הביאה אותה כנגד כל המכשולים - הטבעיים והאנושיים - עד לאליפות העולם.

סוכן האושר

אמבר, סוכן אושר בשליחות ממלכת בהוטן, יוצא לפגוש תושבים ברחבי המדינה כדי לבחון מה הופך אותם למאושרים, בזמן שהוא מנסה למצוא בעצמו סיפוק ואהבה. הצצה מרתקת למדינה מרהיבה ומסוגרת מן העולם, דרך עיני תושביה.

עצים דוממים

לאחר אירוע טרגי בגבול בלרוס-פולין, נערה כורדית שנמלטה עם משפחתה לאירופה נדרשת להתבגר במהירות על מנת לגדל את ארבעת אחיה - וכדי להגשים את החלומות שלה עצמה.

צועדות בחשיכה

במטרה לשבור את מאזן האימים של חובות וכאוס אקלימי שהביא את בני זוגן לאבדון, סובב הדוקו העוצמתי והמרשים סביב חייהן של אלמנות בפריפריה החקלאית של הודו שמגלות מחדש את כוחן.

רפובליקה

בדירה של פחות מ-6 מ"ר צעיר סיני חותר להגשים אידיליה היפית-מאואיסטית. כשהמצלמה במרחק נגיעה ממנו ומחבריו, אנו נשאבים אל תוך עננת עשן של השראה וחידלון האופפת את הקוסמוס הזעיר.

שלג שחור

מותחן עיתונאי מרתק על עקרת בית ואם לשלושה המפרסמת סרטון על הזיהום הסביבתי ממכרה הפחם הסמוך לביתה בסיביר והופכת בין לילה ל"אויבת העם" ולאקטיביסטית ללא חת.