הבת של ג'ינגס

דוקו מרשים ואפקטיבי המשלב במיומנות דרמה, פוליטיקה ואפילו מיסטיקה, על אם יחידנית ששמה לה למטרה להציל את טוהר הדם של בני עמה המונגולים. אך האם היא יכולה להציל את עצמה?

הילדים ממנזר סן סימון

חמושה במצלמה קטנה המקובעת לכיסא הגלגלים הממונע, סימה שמעוני (69) יוצאת עם חברה הוותיק פיני נויבירט (70) לחקור את סיפורם של חבריהם, ילדי-הפוליו שחיו במוסד אלי"ן במנזר סן סימון בירושלים בשנות ה-60.

הרבי קפוארה

איך הופך נער חרדי ביישן למאסטר עולמי בקפוארה וכיצד מגיבה קהילת בני ברק למהפכה שהוא נחוש לחולל? הסרט מתעד את המאבק של מיקי חייט, מייסד "חרדים לקצב", לחבר בין רוח וגוף ולגשר בין פחדים וחלומות.

להתפרא

דוקו-טבע קסום ויפהפה על בני זוג באזור הכפרי של דרום אנגליה שמחליטים להבריא את הקרקע שלהם על ידי "החזרתו" אל הטבע הפראי. התוצאות המדהימות הן משב מרענן של אופטימיות ותקווה להתחדשות אקולוגית.

מאיה והגל

דוקו ספורט באדרנלין גבוה ובמרכזו הגולשת הברזילאית מאיה גביירה, אשר התשוקה שלה לגלים גבוהים הביאה אותה כנגד כל המכשולים - הטבעיים והאנושיים - עד לאליפות העולם.

מקועקעים לכל החיים

אמנית קעקועים משתמשת במחט כדי לרפא את הפצעים הפתוחים מאז השבעה באוקטובר, מנציחה את הקורבנות, מחברת בין הניצולים ויוצרת פסיפס אנושי של החיים.

ספיר

היא רוצה להיות אישה, היא רוצה להיות שופטת כדורגל מקצועית. האם היא יכולה להיות גם וגם? ספיר - שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בעולם בליגה מקצועית, נמצאת עתה בתהליך ההתאמה המגדרית, והיא לא מתכוונת לוותר על החלומות שלה.

צועדות בחשיכה

במטרה לשבור את מאזן האימים של חובות וכאוס אקלימי שהביא את בני זוגן לאבדון, סובב הדוקו העוצמתי והמרשים סביב חייהן של אלמנות בפריפריה החקלאית של הודו שמגלות מחדש את כוחן.