אובססיה לאור

קליידוסקופ צבעוני על לואי פולר - אמנית במה מקורית וספקטקולרית, חלוצת הפרפורמנס, האישה שהגדירה את רוח המודרניות ופעלה לפי האינסטינקט וכנגד המוסכמות, ושהשפעתה ניכרת עד היום, מקנטרידג' ועד טיילור סוויפט.

אולרדימייד

"המזרקה" האיקונית של דושאן שינתה את פני האמנות, אך האם ייתכן כי הסיפור מאחורי היצירה שהביאה אל המוזיאון את "הדבר האמיתי" הוא בעצמו זיוף?

אם העולם הזה הוא ים: נתן יונתן

ביוגרפיה דוקומנטרית מוזיקלית, המביאה לראשונה למסך את סיפור חייו של המשורר והפזמונאי נתן יונתן, בשנת המאה להולדתו וה-20 למותו. דיוקן מרגש של "האיש ההוא", שחייו הפכו לפס הקול של חיינו ולסיפורה של ארץ ישראל.

בלדיגה

כשהיה בן 19, יורגן בלדיגה בחר באמנות וזיונים כדרך חיים. הוא מתאהב במצלמה, ומתעד מבפנים את הסצנה הקווירית הסוערת של ברלין בשלהי שנות ה-80 בעוד גופו קורס מבפנים.

דגל שחור

פרוטוקולים חסויים של משפט פרשת כפר קאסם שנחשפו לאחרונה, מציפים עובדות נשכחות ואמיתות מטרידות על שבר עמוק ביחסי יהודים-ערבים בישראל. האם יש תקווה לשינוי? פסיפס קולנועי השוזר ופורם נרטיבים שונים ומוביל לדיון מעמיק בנושא ציות לפקודה בלתי חוקית בעליל.

המעורר - רומן מכתבים בין סב לנכדו

מסע של הבמאי רנן שור בעקבות סבו, הרב אברהם הלר, גיבור תש"ח בצפת - בין אמונה דתית לאמונה קולנועית, בין צפת לתל אביב. הרב דורש מנכדו שינטוש את דרכו כקולנוען, יחזור בתשובה, ויהיה לו בן ממשיך.

הסטונז ובריאן ג׳ונס

אמן הביוגרפיות ניק ברומפילד פותח חרך אל סיפורו של בריאן ג'ונס, מייסד הרולינג סטונז, גאון מוזיקלי, סמל סקס ונפש אבודה, שעזב את העולם בן 27, צעיר לנצח.

הצדיק האחרון: שושלת אבחצירא

סיפורו של הבבא סאלי ואחיו הצעיר, הבבא חאקי, מנהיג הציונות הדתית הספרדית. מצעירותם בריסאני, עיירת ספר במרוקו, דרך הגעתם לישראל ועד להפיכתם לדמויות שהשפיעו על החברה והפוליטיקה בישראל, לאורך שלושה דורות של אצולה ישראלית-מרוקאית.

הרב עובדיה יוסף - מלך הספרדים

איך הפך הרב עובדיה יוסף לאישיות המשפיעה ביותר על הציבוריות הישראלית? מהפכן, שנוי במחלוקת, דמות נערצת, שרבבות עולים אליה לרגל. סיפור חייו של הרב נחשף בעזרת קטעים שטרם נראו. הבמאי עופר פנחסוב קיבל גישה חסרת תקדים למעגל הפנימי במשפחת יוסף ושותפים לדרך הפוליטית.

זיכרון צילומי

את הקול של אמה, העיתונאית והצלמת שילה טרנר סיד, היא שומעת לראשונה דרך הסלילים הגנוזים שנותרו בארכיב. משם היא תרקום את דיוקן הדמות החסרה בחייה.

זיכרון של מסטיק

דליה פרידלנד בתפקיד חייה האחרון נאבקת על מה שנשאר מהזיכרון רגע לפני שהוא נעלם, במסע לאורך השנים בין התיאטרון, המשפחה והיצירה - במציאות שבה היא הגיבורה הראשית.

מבוקש: רוני קלדרון

בגיל 17 הוא נחשב להבטחה הגדולה של הכדורגל הישראלי. ההצעה לשחק באייאקס ההולנדית היתה שריקת הפתיחה של מסע שהתחיל בכדורגל, אך התגלגל לסחר בסמים, להסתבכות עם החוק הבינלאומי, ולהיעלמותו מעל פני האדמה, שהפכה למיתולוגית.

מושכת אש: סיפורה של אניטה פלנברג

הם קראו לה מכשפה, רוצחת, הקללה של הרולינג סטונז - אך הם כלל לא ידעו מי היא באמת אניטה פלנברג. דיוקן שמעניק גאולה לדמות סיקסטיז כריזמטית ומרדנית, מכורה וממכרת, שקמה שוב ושוב מתהומות האפלה.

פרנצ'ישקה

הרקדנית פרנצ'ישקה מאן הרגה קצין אס אס בכניסה לתאי הגזים באושוויץ. מעשה הגבורה הזה לא זכה לתהודה. נפוצו שמועות שפרנצ'ישקה שיתפה פעולה עם הגסטפו. הסרט מחיה את דמותה ומצטרף למיתוס ההולך ונבנה אודותיה.

צלו של המפקד

מפגש אינטימי ומהפך קרביים בין ניצולת אושוויץ ובנו של מפקד המחנה מביא את האנשים שהתמודדו עם צלה הקודר של ההיסטוריה למצוא את הדרך לכפרה, מחילה - ולתקווה משותפת בדור הבא.

רצח במגדל המים

במאי אובססיבי לבלש הפרטי הראשון בישראל מחיה מחדש, בעזרת אנימציית בינה מלאכותית, חקירת רצח בתל אביב של 1937 וחושף רשת ריגול בינלאומית.

שבויים

סדרה חדשה של דוקי דרור ואיתי לנדסברג מחזירה את הצופה 50 שנים לאחור, לאירועי החטיפה והדילמות האכזריות של עסקאות שחרור החטופים שמעולם לא נידונו בפומבי. יוקרנו שני פרקים מהסדרה.