E.1027 איילין גריי והבית על הים

כשהאדריכלית איילין גריי תכננה עבור עצמה מקום מפלט לחוף הים התיכון, היא לא התכוונה לבנות יצירת מופת. שחזור מרהיב ווירטואוזי של פרשייה היסטורית סוערת על אמנות, תשוקה ומאבקי כוחות.

אבי נשר: מילים להחלפה

כשהיה רק בן 24, ביים אבי נשר את אחד הסרטים המצליחים והחשובים ביותר בקולנוע הישראלי - "הלהקה". כיובל שנים וכ-20 סרטים משמעותיים מאוחר יותר, הפעם הוא זה שיושב לפני המצלמה.

אנסלם

סרטו של וים ונדרס הוא צלילה חומרית ופיוטית, חושית וחושנית אל גוף עבודותיו של הפסל והצייר המונומנטלי אנסלם קיפר - ודיאלוג בין שני יוצרים פנומנליים

בילי ומולי: סיפור אהבה אחר

הפקה מרהיבה ומרחיבת לב של נשיונל ג'אוגרפיק על קשר מפתיע שרוקמים גבר בודד ולוטרה ידידותית על רקע הנופים עוצרי הנשימה של אי ומפרץ בסקוטלנד.

בלב התביעה

לראשונה, צוות צילום נכנס לחדרי החדרים של פרקליטות פלילית ותיעד את עבודת הפרקליטות על תיקים מתנהלים בזמן אמת. במרכז הסדרה מספר פרשיות ידועות והתמודדות התובעים עם דילמות מקצועיות ודרמות אנושיות שנשארות מחוץ לסיקור התקשורתי הקר.

ג'ון גליאנו: גאות ושפל

סרטו של הבמאי זוכה האוסקר קווין מקדונלד ("ויטני"), על עלייתו ונפילתו של מעצב העל ג'ון גליאנו, מימיו כילד הפלא של עולם האופנה, דרך ההצלחה המסחררת ועד לתקרית האנטישמית שחיסלה את הקריירה שלו.

המעורר - רומן מכתבים בין סב לנכדו

מסע של הבמאי רנן שור בעקבות סבו, הרב אברהם הלר, גיבור תש"ח בצפת - בין אמונה דתית לאמונה קולנועית, בין צפת לתל אביב. הרב דורש מנכדו שינטוש את דרכו כקולנוען, יחזור בתשובה, ויהיה לו בן ממשיך.

סוכן האושר

אמבר, סוכן אושר בשליחות ממלכת בהוטן, יוצא לפגוש תושבים ברחבי המדינה כדי לבחון מה הופך אותם למאושרים, בזמן שהוא מנסה למצוא בעצמו סיפוק ואהבה. הצצה מרתקת למדינה מרהיבה ומסוגרת מן העולם, דרך עיני תושביה.

רצח במגדל המים

במאי אובססיבי לבלש הפרטי הראשון בישראל מחיה מחדש, בעזרת אנימציית בינה מלאכותית, חקירת רצח בתל אביב של 1937 וחושף רשת ריגול בינלאומית.