UKU UKAI

מסה מדיטטיבית המכנסת סצנות מוקפדות ומכשפות, כולן בוחנות מצבים בהם הגוף האנושי - המיוזע, המתקמט, המתגמש, המתכלה - מבקש להגיע להרמוניה עם סביבתו.

ארץ העיוורים

רגעים של מגע בין בני אדם, בעלי חיים ומה שסביבם מיתרגמים לרסיסי התרחשות מפעימים בעוצמתם הוויזואלית, בסרט שגילה לעולם את הפרספקטיבה הפיוטית החריגה ויוצאת הדופן של אודריוס סטוניס על המציאות.

בודדה

בעוד הנוף הדהוי, הקפוא, חולף על פניה, יושבת ילדה במושב האחורי במכונית בה נוהג איש מבוגר, מתבוננת קדימה. המצלמה מנסה לגלות האם זהו עצב, תהייה, או שמא ציפייה, הנשקפים בעיניה הגדולות.

גשרי הזמן

בשנות ה-60, מאחורי מסך הברזל, דור חדש של יוצרי קולנוע במדינות הבלטיות הביא אל המסך קריאה אחרת של המציאות, והפך את הקולנוע הדוקומנטרי לצורה של אמנות פיוטית פורצת דרך.

האישה והקרחון

דיוקן של מקום - קרחון עצום מימדים - ושל אישה - מדענית ליטאית שמקדישה את חייה לבחינת השינויים האקלימיים שאירעו בו. סיפור ללא מילים על תשוקה לבדידות ועל היופי הבלתי נדלה של הטבע.

נמל

במרחצאות החמים בבית מלון קטן בליטא מגלה המצלמה של אדריוס סטוניס את יופיו המשכר של עור חשוף המתמסר אל כוחות הריפוי של הטבע.

ראמין

התבוננות מעוררת השראה, על רקע נופיה הקסומים של גיאורגיה, בדמותו של ראמין - מתאבק לשעבר שגופו אמנם זקן אך נפשו צעירה ומלאת חיים.