אבי נשר: מילים להחלפה

כשהיה רק בן 24, ביים אבי נשר את אחד הסרטים המצליחים והחשובים ביותר בקולנוע הישראלי - "הלהקה". כיובל שנים וכ-20 סרטים משמעותיים מאוחר יותר, הפעם הוא זה שיושב לפני המצלמה.

אובססיה לאור

קליידוסקופ צבעוני על לואי פולר - אמנית במה מקורית וספקטקולרית, חלוצת הפרפורמנס, האישה שהגדירה את רוח המודרניות ופעלה לפי האינסטינקט וכנגד המוסכמות, ושהשפעתה ניכרת עד היום, מקנטרידג' ועד טיילור סוויפט.

הבת של ג'ינגס

דוקו מרשים ואפקטיבי המשלב במיומנות דרמה, פוליטיקה ואפילו מיסטיקה, על אם יחידנית ששמה לה למטרה להציל את טוהר הדם של בני עמה המונגולים. אך האם היא יכולה להציל את עצמה?

המעורר - רומן מכתבים בין סב לנכדו

מסע של הבמאי רנן שור בעקבות סבו, הרב אברהם הלר, גיבור תש"ח בצפת - בין אמונה דתית לאמונה קולנועית, בין צפת לתל אביב. הרב דורש מנכדו שינטוש את דרכו כקולנוען, יחזור בתשובה, ויהיה לו בן ממשיך.

ויוה ורדה!

הפיסות העלומות בביוגרפיה של אנייס ורדה, מהקולנועניות החשובות בהיסטוריה, משתלבות באופן בלתי נמנע בעבודות הסינמטיות המשובחות והפרועות של מי שיישמה הלכה למעשה את ההומור כאינטלקט, את השובבות כאסטרטגיה ואת הפמיניזם כדרך חיים.

זיכרון של מסטיק

דליה פרידלנד בתפקיד חייה האחרון נאבקת על מה שנשאר מהזיכרון רגע לפני שהוא נעלם, במסע לאורך השנים בין התיאטרון, המשפחה והיצירה - במציאות שבה היא הגיבורה הראשית.

מושכת אש: סיפורה של אניטה פלנברג

הם קראו לה מכשפה, רוצחת, הקללה של הרולינג סטונז - אך הם כלל לא ידעו מי היא באמת אניטה פלנברג. דיוקן שמעניק גאולה לדמות סיקסטיז כריזמטית ומרדנית, מכורה וממכרת, שקמה שוב ושוב מתהומות האפלה.

מתחת לשמש כחולה

"מתחת לשמש כחולה" מספר כיצד הוסבו שטחי מדבר לשטחי אש ושימשו כלוקיישנים לסרטים עתירי תקציב, ועל האופן בו סיפורים ודמיונות מושלכים אל שטחי המדבר.