E.1027 איילין גריי והבית על הים

כשהאדריכלית איילין גריי תכננה עבור עצמה מקום מפלט לחוף הים התיכון, היא לא התכוונה לבנות יצירת מופת. שחזור מרהיב ווירטואוזי של פרשייה היסטורית סוערת על אמנות, תשוקה ומאבקי כוחות.

sr

מלאכת מחשבת אינטלקטואלית ואסתטית המזמינה להרהר במופעים הגיאו-פוליטיים המפתיעים של הג'ירף משחר ההיסטוריה, כמיתוס פולחני וכמטבע עובר לסוחר, חיה שלשמה נקשרו תמיד אגדות וצירופי מקרים בכל קצוות העולם.

אולרדימייד

"המזרקה" האיקונית של דושאן שינתה את פני האמנות, אך האם ייתכן כי הסיפור מאחורי היצירה שהביאה אל המוזיאון את "הדבר האמיתי" הוא בעצמו זיוף?

בוץ

מרחצאות הבוץ המפורסמים של יסנטוקי מזמנים אליהם כל מי שזקוק למרפא ומרגוע, מקום שעקבות הזמן פסחו עליו בעוד שהדי המלחמה, קילומטרים ספורים משם, כבר נשמעים היטב. מיקרוקסמוס פיוטי וצורב ביופיו של חברה תחת הכחשה.

ימי בראשית

צ'ילה. אוקיינוס. חוף. אצות. קרקעית. סלעים. שמש. רוח. כלבים. מכוניות. חלודה. רוח. מוזיקה. רעש. דומייה. דיוקן מקום - אנתרופולוגי ולירי, כמו שיר מתרבות עלומה באלתור חופשי.

מתחת לשמש כחולה

"מתחת לשמש כחולה" מספר כיצד הוסבו שטחי מדבר לשטחי אש ושימשו כלוקיישנים לסרטים עתירי תקציב, ועל האופן בו סיפורים ודמיונות מושלכים אל שטחי המדבר.