אבא, אבנים ובת

יששכר בנה בית אבן במו ידיו לכל המשפחה. בתו לא גרה שם והיא חוזרת לברר מדוע, אך אביה בורח לשיח על אהבתו לאבנים, והסדקים ביחסיהם נחשפים.

אי/מהות

שלוש חברות אל-הוריות מתמודדות עם האתגר האימתני: שיחה עם אמותיהן. הן יושבות לשיחת אם ובת, אבל עם טוויסט: כל אחת עם אמה של חברתה.

אם העולם הזה הוא ים: נתן יונתן

ביוגרפיה דוקומנטרית מוזיקלית, המביאה לראשונה למסך את סיפור חייו של המשורר והפזמונאי נתן יונתן, בשנת המאה להולדתו וה-20 למותו. דיוקן מרגש של "האיש ההוא", שחייו הפכו לפס הקול של חיינו ולסיפורה של ארץ ישראל.

אפריל בצרפת

הצצה לממלכת הילדות העשירה ומלאת הדמיון כפי שהיא נשקפת מעיניה של אפריל בת ה-5, שמגיעה לחופשה בכפר צרפתי ומשנה את חיי הסובבים אותה.

האחו הקטן

שלוש נשים החיות בחווה אחת, אותה ירשה וונדי האם, מדודה, שהיה שר החוץ של היטלר ובכיר ב אס אס. חיי היומיום בחווה מעלים שדים מהעבר הנאצי של המקום, ומאיימים על מערכות היחסים בין השלוש.

הבת של ג'ינגס

דוקו מרשים ואפקטיבי המשלב במיומנות דרמה, פוליטיקה ואפילו מיסטיקה, על אם יחידנית ששמה לה למטרה להציל את טוהר הדם של בני עמה המונגולים. אך האם היא יכולה להציל את עצמה?

הדונם של סבתא

קומיקאי תל אביבי ואבא שלו יוצאים להשיב את ירושתם היחידה: דונם וחצי בשטחים שנכבש על ידי מתנחלים. מה שמתחיל כמסע אישי להשגת טאבו נדל"ני הופך למסע קומי אקטיביסטי ושובר טאבואים אידיאולוגים.

המדליון

רות בולשת אחר ההיסטוריה של חפץ יקר ערך במשפחתה: מדליון שמסמל את המאבקים, ההצלחות והתקוות לעתיד של אמה, ניצולת "הטרור האדום" באתיופיה.

המהירות של המרחק בינינו

שכול הורי והרים - שניהם עצומים, קבועים, בלתי ניתנים לתפיסה במימדי אדם - מתחברים לפסיפס של הורות לאחר שכול.

המעורר - רומן מכתבים בין סב לנכדו

מסע של הבמאי רנן שור בעקבות סבו, הרב אברהם הלר, גיבור תש"ח בצפת - בין אמונה דתית לאמונה קולנועית, בין צפת לתל אביב. הרב דורש מנכדו שינטוש את דרכו כקולנוען, יחזור בתשובה, ויהיה לו בן ממשיך.

זיכרון צילומי

את הקול של אמה, העיתונאית והצלמת שילה טרנר סיד, היא שומעת לראשונה דרך הסלילים הגנוזים שנותרו בארכיב. משם היא תרקום את דיוקן הדמות החסרה בחייה.

זיכרון של מסטיק

דליה פרידלנד בתפקיד חייה האחרון נאבקת על מה שנשאר מהזיכרון רגע לפני שהוא נעלם, במסע לאורך השנים בין התיאטרון, המשפחה והיצירה - במציאות שבה היא הגיבורה הראשית.

טיסה 1812: לגלות את אימא

כשאיליה היה בן 13 הוא התבשר כי אִמו נהרגה בדרכה מישראל לרוסיה, כשטיל פגע במטוס. אלא שזכרונו מהתקופה נמחק לחלוטין. 20 שנה מאוחר יותר הוא יוצא לחקור מי ירה את הטיל, ולגלות מחדש את אמו.

טרואגרו - הנאות קטנות

אמן התיעוד המתבונן פרדריק וייזמן מקדיש את סרטו החדש לבית טרואגרו, מסעדת שלושה כוכבי מישלן מתוזמרת היטב, מוסד משפחתי וגן עדן לחובבי קולינריה ואסתטיקה משובחת.

יפה לגילה

דני מלווה את אמה גבי לניתוח פלסטי. ברגישות ובאומץ היא מתבוננת באמה שמסרבת להשלים עם גילה. האם תצליח דני להתנער מירושת הנשיות השמרנית של אמה? והאם גבי תסכים לקבל את בתה כפי שהיא?

כל המשפחה

בעיצומה של מגפת הקורונה בני משפחה אחת מתמודדים עם מותו של האב באמצעות הומור שחור ושיחות וידאו עם קרובים שנמצאים הרחק.

להתראות פאגים

כשהוא מביט בכלבו המזדקן ובבנו הפעוט, ספקות מתחילים לטרוד את מנוחת הבמאי - מה עלה בגורלם של כלבי הפאג המשפחתיים מילדותו?

לוני

אם צעירה מספרת לבנה שבבטן על לוני, הכלבה שנפטרה, בדיוק לפני שנולד. היא תוהה - האם חיים חדשים יוכלו למלא את החור שנפער?

לקום מהשבעה באוקטובר

שלושה דורות של משפחת גד יצאו חיים מהמתקפה והטבח של חמאס בקיבוץ בארי בשבעה לאוקטובר. בתיעוד אינטימי שהחל יומיים אחרי שחולצו מהתופת, אנחנו נחשפים להתמודדות עם ההלם, הטראומה והשכול בשלושה מעגלים: האישי, המשפחתי והקהילתי.

מאדאם הופמן

פורטרט מחמם לב על חמלה והשלמה, ובמרכזו סילבי, אחות בכירה העומדת בפני פרישה ואשר לומדת להעריך מחדש את האנשים המשמעותיים בחייה - אמה, בן זוגה ובתה.

מבוקש: רוני קלדרון

בגיל 17 הוא נחשב להבטחה הגדולה של הכדורגל הישראלי. ההצעה לשחק באייאקס ההולנדית היתה שריקת הפתיחה של מסע שהתחיל בכדורגל, אך התגלגל לסחר בסמים, להסתבכות עם החוק הבינלאומי, ולהיעלמותו מעל פני האדמה, שהפכה למיתולוגית.

ניסים ונפלאות בגולספאנג

הבמאית שנקראה על ידי זוג אחיות מבוגרות לתעד סיפור משפחתי מרגש נקלעת לפרשייה סבוכה ומסתורית המאיימת לפתוח את פצעי העבר ולשנות את עתידן של הנפשות הפועלות.

שלג שחור

מותחן עיתונאי מרתק על עקרת בית ואם לשלושה המפרסמת סרטון על הזיהום הסביבתי ממכרה הפחם הסמוך לביתה בסיביר והופכת בין לילה ל"אויבת העם" ולאקטיביסטית ללא חת.

תסתכל, עוד מעט לא תראה כלום

ברוך נחוש להמשיך לעבוד ובגיל 95 הוא ממשיך לפקוד בכל בוקר את משרד האדריכלים שלו, למרות שהוא סובל מדמנציה ומאבד את צלילותו וזכרונותיו. מתי אשתו גילה תיאלץ לשים קץ לעצמאותו ולהכניס אותו לדיור מוגן?