בטון

חול, חצץ, מים ומלט מתערבלים יחד לנוזל שנשפך על פני האדמה ומתקשה. על גבעות כורכר, לצד נחל שזורם אל הים, נולדה שכונת עיר ימים.

בילי ומולי: סיפור אהבה אחר

הפקה מרהיבה ומרחיבת לב של נשיונל ג'אוגרפיק על קשר מפתיע שרוקמים גבר בודד ולוטרה ידידותית על רקע הנופים עוצרי הנשימה של אי ומפרץ בסקוטלנד.

גאוות העמק

באמצע המדבר של קליפורניה מתקיים עולם הפוך, בו הטבע מומצא מחדש באמצעות הממשק של אדם, מיכון והתאווה לרווח. תמונת מצב עוכרת שלווה דרך פילטר של זמזום אלקטרוני מהפנט וויזואליה מונומנטלית.

האישה והקרחון

דיוקן של מקום - קרחון עצום מימדים - ושל אישה - מדענית ליטאית שמקדישה את חייה לבחינת השינויים האקלימיים שאירעו בו. סיפור ללא מילים על תשוקה לבדידות ועל היופי הבלתי נדלה של הטבע.

המקום בו הנחנו את ראשינו

ולריה היא השריד האחרון כמעט מכפר שהיה פעם שוקק וכיום שוקע תחת מים רעילים. סרט ביכורים רגיש ויפהפה על אישה שמשבר סביבתי מציף בקרבה געגועים לזמן אחר.

להתפרא

דוקו-טבע קסום ויפהפה על בני זוג באזור הכפרי של דרום אנגליה שמחליטים להבריא את הקרקע שלהם על ידי "החזרתו" אל הטבע הפראי. התוצאות המדהימות הן משב מרענן של אופטימיות ותקווה להתחדשות אקולוגית.

צועדות בחשיכה

במטרה לשבור את מאזן האימים של חובות וכאוס אקלימי שהביא את בני זוגן לאבדון, סובב הדוקו העוצמתי והמרשים סביב חייהן של אלמנות בפריפריה החקלאית של הודו שמגלות מחדש את כוחן.

קו המים

"קו המים" עוקב אחר קבוצת צעירים מעמק בית שאן הנאבקים על זכותם להיכנס לנחל האסי העובר בקיבוץ ניר דוד. המחאה שנמשכת קרוב לשלוש שנים מעלה שאלות על שוויון, חוק וצדק חלוקתי שחורגות מעבר לגבולות העמק.

שלג שחור

מותחן עיתונאי מרתק על עקרת בית ואם לשלושה המפרסמת סרטון על הזיהום הסביבתי ממכרה הפחם הסמוך לביתה בסיביר והופכת בין לילה ל"אויבת העם" ולאקטיביסטית ללא חת.