KIX

דוקו וריטה מחוספס המגולל את סיפור ההתבגרות המהיר והזועם של סאני מגיל 8 ועד 20, שעובר בפינות האפלות של הנפש וברחובות הסדוקים של בודפשט.

בנים

קורותיהם של שלושה סטודנטים במינכן בקיץ אחרון של ברומאנס - מהמסיבות, הסרטונים בטלפון והווידויים על בנות וגודל הפין ועד השיחות הכנות שלהם על רגשות ועל חברוּת.

הכיתה

הלחץ מהבחינה הראשונה, הודאה בשקר קטן, חיוך בלתי מבוטל של הצלחה - המצלמה מתמקמת בקרבת ילדי כיתה אחת בבית ספר יסודי בווינה ומפליאה לקלוט את האירועים שיעצבו את אישיותם.

ויסטה מארה

עונת התיירות בעיירת חוף איטלקית נפתחת בפברואר ונסגרת באוקטובר, כשבסך עוברים הנופשים - ואלה שעובדים עבורם. המצלמה מפליאה לתעד את הנשגב והמגוחך של סצנת תיירות מתוזמרת היטב.

צועדות בחשיכה

במטרה לשבור את מאזן האימים של חובות וכאוס אקלימי שהביא את בני זוגן לאבדון, סובב הדוקו העוצמתי והמרשים סביב חייהן של אלמנות בפריפריה החקלאית של הודו שמגלות מחדש את כוחן.

רפובליקה

בדירה של פחות מ-6 מ"ר צעיר סיני חותר להגשים אידיליה היפית-מאואיסטית. כשהמצלמה במרחק נגיעה ממנו ומחבריו, אנו נשאבים אל תוך עננת עשן של השראה וחידלון האופפת את הקוסמוס הזעיר.

שלג שחור

מותחן עיתונאי מרתק על עקרת בית ואם לשלושה המפרסמת סרטון על הזיהום הסביבתי ממכרה הפחם הסמוך לביתה בסיביר והופכת בין לילה ל"אויבת העם" ולאקטיביסטית ללא חת.