E.1027 איילין גריי והבית על הים

כשהאדריכלית איילין גריי תכננה עבור עצמה מקום מפלט לחוף הים התיכון, היא לא התכוונה לבנות יצירת מופת. שחזור מרהיב ווירטואוזי של פרשייה היסטורית סוערת על אמנות, תשוקה ומאבקי כוחות.

בילי ומולי: סיפור אהבה אחר

הפקה מרהיבה ומרחיבת לב של נשיונל ג'אוגרפיק על קשר מפתיע שרוקמים גבר בודד ולוטרה ידידותית על רקע הנופים עוצרי הנשימה של אי ומפרץ בסקוטלנד.

בנים

קורותיהם של שלושה סטודנטים במינכן בקיץ אחרון של ברומאנס - מהמסיבות, הסרטונים בטלפון והווידויים על בנות וגודל הפין ועד השיחות הכנות שלהם על רגשות ועל חברוּת.

בת 60 מחפשת אהבה

"הייתי בת 64 כאשר התחלתי את מסעי בישראל ובעולם לחיפוש אהבה. עברתי עשרות דייטים ורק את חלקם תיעדתי. מתוך מאות שעות צילום נוצר סרט זה".

היה שלום, אהבת נעוריי

הוא מזדמן לבקר את מי שהיה בן הזוג שלו כשהיו בני 18. בדרך בימוי יוצאת דופן המשלבת תיעוד ושחזור, הם משוחחים על אותם ימים, במה שייתכן והיא פגישתם האחרונה.

יומן מחלה

סרט המתחקה ומעניק פרשנות ויזואלית לכתביה של ז'קלין כהנוב: ההתמודדות שלה עם מחלת הסרטן, החששות מהטיפולים, הבדידות, וגם היופי המוזר הנגלה אליה מבין המכאובים.

לעוף

כדי לעמוד על קצה צוק ולזרוק את הגוף לרוח, צריך להיות מוכן לאבד הכל. זהו סיפורם של שלושה זוגות המכורים לטעם המסחרר והמשכר של האתגר המסוכן בעולם: קפיצות ממקומות גבוהים.

מאדאם הופמן

פורטרט מחמם לב על חמלה והשלמה, ובמרכזו סילבי, אחות בכירה העומדת בפני פרישה ואשר לומדת להעריך מחדש את האנשים המשמעותיים בחייה - אמה, בן זוגה ובתה.

מונוגמיה

במסע אישי, הנע בין מערכת היחסים של הוריו לבין זו של אהובתו ושלו, בוחן הבמאי את לבה של מערכת היחסים המונוגמית, את הקשר בינה לבין אהבה, ואת ההתרגשות לצד המחיר הטמונים ביחסים פתוחים.

מושכת אש: סיפורה של אניטה פלנברג

הם קראו לה מכשפה, רוצחת, הקללה של הרולינג סטונז - אך הם כלל לא ידעו מי היא באמת אניטה פלנברג. דיוקן שמעניק גאולה לדמות סיקסטיז כריזמטית ומרדנית, מכורה וממכרת, שקמה שוב ושוב מתהומות האפלה.

סוכן האושר

אמבר, סוכן אושר בשליחות ממלכת בהוטן, יוצא לפגוש תושבים ברחבי המדינה כדי לבחון מה הופך אותם למאושרים, בזמן שהוא מנסה למצוא בעצמו סיפוק ואהבה. הצצה מרתקת למדינה מרהיבה ומסוגרת מן העולם, דרך עיני תושביה.

ספיר

היא רוצה להיות אישה, היא רוצה להיות שופטת כדורגל מקצועית. האם היא יכולה להיות גם וגם? ספיר - שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בעולם בליגה מקצועית, נמצאת עתה בתהליך ההתאמה המגדרית, והיא לא מתכוונת לוותר על החלומות שלה.

קיץ מאוחר

בגיל 72 קרישה נרשמת לסוכנות שידוכים במטרה להתאהב סוף סוף. עם רשימת דרישות המכוונת גבוה וגוונים טריים מהמספרה, מה כבר יכול להשתבש? קומדיה מרירה-מתוקה על אהבה ואכזבה בגיל השלישי.

תסתכל, עוד מעט לא תראה כלום

ברוך נחוש להמשיך לעבוד ובגיל 95 הוא ממשיך לפקוד בכל בוקר את משרד האדריכלים שלו, למרות שהוא סובל מדמנציה ומאבד את צלילותו וזכרונותיו. מתי אשתו גילה תיאלץ לשים קץ לעצמאותו ולהכניס אותו לדיור מוגן?