אפריל בצרפת

הצצה לממלכת הילדות העשירה ומלאת הדמיון כפי שהיא נשקפת מעיניה של אפריל בת ה-5, שמגיעה לחופשה בכפר צרפתי ומשנה את חיי הסובבים אותה.

בילי ומולי: סיפור אהבה אחר

הפקה מרהיבה ומרחיבת לב של נשיונל ג'אוגרפיק על קשר מפתיע שרוקמים גבר בודד ולוטרה ידידותית על רקע הנופים עוצרי הנשימה של אי ומפרץ בסקוטלנד.

בלב התביעה

לראשונה, צוות צילום נכנס לחדרי החדרים של פרקליטות פלילית ותיעד את עבודת הפרקליטות על תיקים מתנהלים בזמן אמת. במרכז הסדרה מספר פרשיות ידועות והתמודדות התובעים עם דילמות מקצועיות ודרמות אנושיות שנשארות מחוץ לסיקור התקשורתי הקר.

הבת של ג'ינגס

דוקו מרשים ואפקטיבי המשלב במיומנות דרמה, פוליטיקה ואפילו מיסטיקה, על אם יחידנית ששמה לה למטרה להציל את טוהר הדם של בני עמה המונגולים. אך האם היא יכולה להציל את עצמה?

הצדיק האחרון: שושלת אבחצירא

סיפורו של הבבא סאלי ואחיו הצעיר, הבבא חאקי, מנהיג הציונות הדתית הספרדית. מצעירותם בריסאני, עיירת ספר במרוקו, דרך הגעתם לישראל ועד להפיכתם לדמויות שהשפיעו על החברה והפוליטיקה בישראל, לאורך שלושה דורות של אצולה ישראלית-מרוקאית.

הרב עובדיה יוסף - מלך הספרדים

איך הפך הרב עובדיה יוסף לאישיות המשפיעה ביותר על הציבוריות הישראלית? מהפכן, שנוי במחלוקת, דמות נערצת, שרבבות עולים אליה לרגל. סיפור חייו של הרב נחשף בעזרת קטעים שטרם נראו. הבמאי עופר פנחסוב קיבל גישה חסרת תקדים למעגל הפנימי במשפחת יוסף ושותפים לדרך הפוליטית.

להתפרא

דוקו-טבע קסום ויפהפה על בני זוג באזור הכפרי של דרום אנגליה שמחליטים להבריא את הקרקע שלהם על ידי "החזרתו" אל הטבע הפראי. התוצאות המדהימות הן משב מרענן של אופטימיות ותקווה להתחדשות אקולוגית.

לואי סי.קיי - מצטער / לא מצטער

את במת סיבוב הקאמבק שלו מעטרת הכתובת SORRY, אך האם הווידוי המתערטל של לואי סי.קיי. הוא עוד תרגיל מתוחכם וציני להחריד ששב וממחיש את יחסי הכוח?

לעוף

כדי לעמוד על קצה צוק ולזרוק את הגוף לרוח, צריך להיות מוכן לאבד הכל. זהו סיפורם של שלושה זוגות המכורים לטעם המסחרר והמשכר של האתגר המסוכן בעולם: קפיצות ממקומות גבוהים.

לקום מהשבעה באוקטובר

שלושה דורות של משפחת גד יצאו חיים מהמתקפה והטבח של חמאס בקיבוץ בארי בשבעה לאוקטובר. בתיעוד אינטימי שהחל יומיים אחרי שחולצו מהתופת, אנחנו נחשפים להתמודדות עם ההלם, הטראומה והשכול בשלושה מעגלים: האישי, המשפחתי והקהילתי.

מאיה והגל

דוקו ספורט באדרנלין גבוה ובמרכזו הגולשת הברזילאית מאיה גביירה, אשר התשוקה שלה לגלים גבוהים הביאה אותה כנגד כל המכשולים - הטבעיים והאנושיים - עד לאליפות העולם.

ניסים ונפלאות בגולספאנג

הבמאית שנקראה על ידי זוג אחיות מבוגרות לתעד סיפור משפחתי מרגש נקלעת לפרשייה סבוכה ומסתורית המאיימת לפתוח את פצעי העבר ולשנות את עתידן של הנפשות הפועלות.

סוכן האושר

אמבר, סוכן אושר בשליחות ממלכת בהוטן, יוצא לפגוש תושבים ברחבי המדינה כדי לבחון מה הופך אותם למאושרים, בזמן שהוא מנסה למצוא בעצמו סיפוק ואהבה. הצצה מרתקת למדינה מרהיבה ומסוגרת מן העולם, דרך עיני תושביה.

צלו של המפקד

מפגש אינטימי ומהפך קרביים בין ניצולת אושוויץ ובנו של מפקד המחנה מביא את האנשים שהתמודדו עם צלה הקודר של ההיסטוריה למצוא את הדרך לכפרה, מחילה - ולתקווה משותפת בדור הבא.

קוליוויל

תיעוד נדיר של ארבעה בני ערובה שהוחזקו על ידי חמוש במתקפת טרור אנטישמי בקוליוויל, טקסס.

רצח במגדל המים

במאי אובססיבי לבלש הפרטי הראשון בישראל מחיה מחדש, בעזרת אנימציית בינה מלאכותית, חקירת רצח בתל אביב של 1937 וחושף רשת ריגול בינלאומית.

שבויים

סדרה חדשה של דוקי דרור ואיתי לנדסברג מחזירה את הצופה 50 שנים לאחור, לאירועי החטיפה והדילמות האכזריות של עסקאות שחרור החטופים שמעולם לא נידונו בפומבי. יוקרנו שני פרקים מהסדרה.