אורקסטרה

בשנת 1973 נגנים שעלו לישראל מארצות מזרח אירופה הקרירות מצאו את עצמם מנגנים בתזמורת בבאר שבע. הסרט חושף את החיכוך הבלתי נמנע שלהם עם התרבות המקומית תוך שהוא מלוּוה בקטעי נגינתה המשלהבת של התזמורת.

הקופצים מהחומות

בימי הקיץ הלוהטים בעכו, מסורת עתיקה מחברת בין הדורות - ילדים ובני נוער קופצים מחומות העיר העתיקה אל מימי הים הקרירים, וכל קפיצה היא פעולה של חופש. במקום זה צומחות חברויות וגם אהבות, המחזירות אותנו לתמימות הילדות.

הרבי קפוארה

איך הופך נער חרדי ביישן למאסטר עולמי בקפוארה וכיצד מגיבה קהילת בני ברק למהפכה שהוא נחוש לחולל? הסרט מתעד את המאבק של מיקי חייט, מייסד "חרדים לקצב", לחבר בין רוח וגוף ולגשר בין פחדים וחלומות.

לעוף

כדי לעמוד על קצה צוק ולזרוק את הגוף לרוח, צריך להיות מוכן לאבד הכל. זהו סיפורם של שלושה זוגות המכורים לטעם המסחרר והמשכר של האתגר המסוכן בעולם: קפיצות ממקומות גבוהים.

מאיה והגל

דוקו ספורט באדרנלין גבוה ובמרכזו הגולשת הברזילאית מאיה גביירה, אשר התשוקה שלה לגלים גבוהים הביאה אותה כנגד כל המכשולים - הטבעיים והאנושיים - עד לאליפות העולם.

מבוקש: רוני קלדרון

בגיל 17 הוא נחשב להבטחה הגדולה של הכדורגל הישראלי. ההצעה לשחק באייאקס ההולנדית היתה שריקת הפתיחה של מסע שהתחיל בכדורגל, אך התגלגל לסחר בסמים, להסתבכות עם החוק הבינלאומי, ולהיעלמותו מעל פני האדמה, שהפכה למיתולוגית.

ספיר

היא רוצה להיות אישה, היא רוצה להיות שופטת כדורגל מקצועית. האם היא יכולה להיות גם וגם? ספיר - שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בעולם בליגה מקצועית, נמצאת עתה בתהליך ההתאמה המגדרית, והיא לא מתכוונת לוותר על החלומות שלה.