XXY-47

במאי צעיר מנסה להיות שלם עם ההבנה שרוב הסיכויים שלא יוכל להיות אב לילדים ביולוגים בשל תופעה גנטית בשם XXY-47.

אבא, אבנים ובת

יששכר בנה בית אבן במו ידיו לכל המשפחה. בתו לא גרה שם והיא חוזרת לברר מדוע, אך אביה בורח לשיח על אהבתו לאבנים, והסדקים ביחסיהם נחשפים.

בקבוק. ים. אוהב.

רמי אוהב לאסוף בקבוקים מהרחוב וכשנופל בקבוק, הוא מזהה בדיוק באיזה תו הוא נפל. דרך המוזיקה הוא מנסה להתחבר לאחיו, מנצח בינלאומי שהפך לאפוטרופוס שלו. עולם צבעוני ונסתר ובתוכו אחים המתמודדים עם מציאות שתופסת אחד מהם כמוגבל.

הדולה של העולם הבא

אפשר למות בארץ, בלי סבל. כך מוכיחה קרן למטופלים שלה - חולים סופניים שבחרו למות בבית. יחד איתה מגיעים הכי קרוב שאפשר אל סוף החיים.

חזירי עירנו

חזירי הבר מגיעים בהמוניהם לרחובות חיפה והעיר המנומנמת נקלעת לסחרור. הסרט מתעד את הפרשה המקומית הזאת, שמקפלת בתוכה תפיסות עולם, פחדים, נוסטלגיה ושאלות על היחסים בין הטבע לטבע האדם.

חייה ומותה של טטיאנה חייקין

עולה מאוקראינה נרצחה על ידי בן זוגה וגופתה נותרה ללא דורש. נשים שהכירו אותה מספרות מי הייתה, ומה הוביל לרגע הנורא מכל.

יומן מחלה

סרט המתחקה ומעניק פרשנות ויזואלית לכתביה של ז'קלין כהנוב: ההתמודדות שלה עם מחלת הסרטן, החששות מהטיפולים, הבדידות, וגם היופי המוזר הנגלה אליה מבין המכאובים.

יפה לגילה

דני מלווה את אמה גבי לניתוח פלסטי. ברגישות ובאומץ היא מתבוננת באמה שמסרבת להשלים עם גילה. האם תצליח דני להתנער מירושת הנשיות השמרנית של אמה? והאם גבי תסכים לקבל את בתה כפי שהיא?

לא לרצות להתחתן זו כניעה למידת הגאווה

תלמידת מדרשה לבנות מסתגרת באוהלה של תורה ומעבירה את עצמה מסע המרה, בניסיון לשנות את נטייתה המינית ולהקים בית נאמן בישראל.

לא נולדה משיח

שנות ה-20 שלה ומצבם הבריאותי של הוריה שולחים את יוצרת הסרט לפתוח את ארכיון הווידאו המשפחתי ואת סודותיו.

לוני

אם צעירה מספרת לבנה שבבטן על לוני, הכלבה שנפטרה, בדיוק לפני שנולד. היא תוהה - האם חיים חדשים יוכלו למלא את החור שנפער?

מים ודלק

אכרם אבו כף חי יחד עם בן דודו בלב המדבר, ועליהם לדאוג למים ל-120 הפרות שלהם, אך בכל זאת הם נחושים להנות מהחיים ולהתנהג כמתבגרים.

סימביוזה

לירון מתעדת את ההתמודדות הנפשית של אחותה, ליאל. מה שמתחיל בהתנגדות למצלמה ולאחות המגוננת, ממשיך למסע משותף בניסיון להתמודד עם כאב וטראומה.