אנסלם

סרטו של וים ונדרס הוא צלילה חומרית ופיוטית, חושית וחושנית אל גוף עבודותיו של הפסל והצייר המונומנטלי אנסלם קיפר - ודיאלוג בין שני יוצרים פנומנליים

בילי ומולי: סיפור אהבה אחר

הפקה מרהיבה ומרחיבת לב של נשיונל ג'אוגרפיק על קשר מפתיע שרוקמים גבר בודד ולוטרה ידידותית על רקע הנופים עוצרי הנשימה של אי ומפרץ בסקוטלנד.

להתפרא

דוקו-טבע קסום ויפהפה על בני זוג באזור הכפרי של דרום אנגליה שמחליטים להבריא את הקרקע שלהם על ידי "החזרתו" אל הטבע הפראי. התוצאות המדהימות הן משב מרענן של אופטימיות ותקווה להתחדשות אקולוגית.

לעוף

כדי לעמוד על קצה צוק ולזרוק את הגוף לרוח, צריך להיות מוכן לאבד הכל. זהו סיפורם של שלושה זוגות המכורים לטעם המסחרר והמשכר של האתגר המסוכן בעולם: קפיצות ממקומות גבוהים.

מאיה והגל

דוקו ספורט באדרנלין גבוה ובמרכזו הגולשת הברזילאית מאיה גביירה, אשר התשוקה שלה לגלים גבוהים הביאה אותה כנגד כל המכשולים - הטבעיים והאנושיים - עד לאליפות העולם.

מושכת אש: סיפורה של אניטה פלנברג

הם קראו לה מכשפה, רוצחת, הקללה של הרולינג סטונז - אך הם כלל לא ידעו מי היא באמת אניטה פלנברג. דיוקן שמעניק גאולה לדמות סיקסטיז כריזמטית ומרדנית, מכורה וממכרת, שקמה שוב ושוב מתהומות האפלה.

ניסים ונפלאות בגולספאנג

הבמאית שנקראה על ידי זוג אחיות מבוגרות לתעד סיפור משפחתי מרגש נקלעת לפרשייה סבוכה ומסתורית המאיימת לפתוח את פצעי העבר ולשנות את עתידן של הנפשות הפועלות.

עומאר וסדריק - עד שזה ירגיש מוזר מדי

יומני הווידאו התזזיתיים של מי שיהיה לימים גיטריסט "דה מארס וולטה" הופכים למסמך אינטימי, פרוע ומסעיר על שני אאוטסיידרים שקשרו את נפשם במוזיקה בועטת וזה בזה.

קוליוויל

תיעוד נדיר של ארבעה בני ערובה שהוחזקו על ידי חמוש במתקפת טרור אנטישמי בקוליוויל, טקסס.