המעורר - רומן מכתבים בין סב לנכדו

מסע של הבמאי רנן שור בעקבות סבו, הרב אברהם הלר, גיבור תש"ח בצפת - בין אמונה דתית לאמונה קולנועית, בין צפת לתל אביב. הרב דורש מנכדו שינטוש את דרכו כקולנוען, יחזור בתשובה, ויהיה לו בן ממשיך.

זיכרון של מסטיק

דליה פרידלנד בתפקיד חייה האחרון נאבקת על מה שנשאר מהזיכרון רגע לפני שהוא נעלם, במסע לאורך השנים בין התיאטרון, המשפחה והיצירה - במציאות שבה היא הגיבורה הראשית.

מבוקש: רוני קלדרון

בגיל 17 הוא נחשב להבטחה הגדולה של הכדורגל הישראלי. ההצעה לשחק באייאקס ההולנדית היתה שריקת הפתיחה של מסע שהתחיל בכדורגל, אך התגלגל לסחר בסמים, להסתבכות עם החוק הבינלאומי, ולהיעלמותו מעל פני האדמה, שהפכה למיתולוגית.

מונוגמיה

במסע אישי, הנע בין מערכת היחסים של הוריו לבין זו של אהובתו ושלו, בוחן הבמאי את לבה של מערכת היחסים המונוגמית, את הקשר בינה לבין אהבה, ואת ההתרגשות לצד המחיר הטמונים ביחסים פתוחים.

רצח במגדל המים

במאי אובססיבי לבלש הפרטי הראשון בישראל מחיה מחדש, בעזרת אנימציית בינה מלאכותית, חקירת רצח בתל אביב של 1937 וחושף רשת ריגול בינלאומית.

תמיכה מלאה

בתא מדידה קטן בחנות החזיות, הלקוחות חושפות את מערכת היחסים המשמעותית ביותר בחייהן – זו שיש להן עם החזה שלהן. סיפור על אהבה, נשיות וקאפ סייז.

תסתכל, עוד מעט לא תראה כלום

ברוך נחוש להמשיך לעבוד ובגיל 95 הוא ממשיך לפקוד בכל בוקר את משרד האדריכלים שלו, למרות שהוא סובל מדמנציה ומאבד את צלילותו וזכרונותיו. מתי אשתו גילה תיאלץ לשים קץ לעצמאותו ולהכניס אותו לדיור מוגן?