E.1027 איילין גריי והבית על הים

כשהאדריכלית איילין גריי תכננה עבור עצמה מקום מפלט לחוף הים התיכון, היא לא התכוונה לבנות יצירת מופת. שחזור מרהיב ווירטואוזי של פרשייה היסטורית סוערת על אמנות, תשוקה ומאבקי כוחות.

אובססיה לאור

קליידוסקופ צבעוני על לואי פולר - אמנית במה מקורית וספקטקולרית, חלוצת הפרפורמנס, האישה שהגדירה את רוח המודרניות ופעלה לפי האינסטינקט וכנגד המוסכמות, ושהשפעתה ניכרת עד היום, מקנטרידג' ועד טיילור סוויפט.

אולרדימייד

"המזרקה" האיקונית של דושאן שינתה את פני האמנות, אך האם ייתכן כי הסיפור מאחורי היצירה שהביאה אל המוזיאון את "הדבר האמיתי" הוא בעצמו זיוף?

אפקט שטייף

לאחר שחשפה את פרשת אפי נוה, העיתונאית הוותיקה הדס שטייף מתמודדת עם תביעת ענק מאחד האנשים החזקים והמקושרים בישראל ועדיין שומרת על מחויבותה לסייע לכל נפגעת מין הפונה לעזרה.

בת 60 מחפשת אהבה

"הייתי בת 64 כאשר התחלתי את מסעי בישראל ובעולם לחיפוש אהבה. עברתי עשרות דייטים ורק את חלקם תיעדתי. מתוך מאות שעות צילום נוצר סרט זה".

הכיתה

הלחץ מהבחינה הראשונה, הודאה בשקר קטן, חיוך בלתי מבוטל של הצלחה - המצלמה מתמקמת בקרבת ילדי כיתה אחת בבית ספר יסודי בווינה ומפליאה לקלוט את האירועים שיעצבו את אישיותם.

המדליון

רות בולשת אחר ההיסטוריה של חפץ יקר ערך במשפחתה: מדליון שמסמל את המאבקים, ההצלחות והתקוות לעתיד של אמה, ניצולת "הטרור האדום" באתיופיה.

ויוה ורדה!

הפיסות העלומות בביוגרפיה של אנייס ורדה, מהקולנועניות החשובות בהיסטוריה, משתלבות באופן בלתי נמנע בעבודות הסינמטיות המשובחות והפרועות של מי שיישמה הלכה למעשה את ההומור כאינטלקט, את השובבות כאסטרטגיה ואת הפמיניזם כדרך חיים.

מאדאם הופמן

פורטרט מחמם לב על חמלה והשלמה, ובמרכזו סילבי, אחות בכירה העומדת בפני פרישה ואשר לומדת להעריך מחדש את האנשים המשמעותיים בחייה - אמה, בן זוגה ובתה.

מאיה והגל

דוקו ספורט באדרנלין גבוה ובמרכזו הגולשת הברזילאית מאיה גביירה, אשר התשוקה שלה לגלים גבוהים הביאה אותה כנגד כל המכשולים - הטבעיים והאנושיים - עד לאליפות העולם.

מושכת אש: סיפורה של אניטה פלנברג

הם קראו לה מכשפה, רוצחת, הקללה של הרולינג סטונז - אך הם כלל לא ידעו מי היא באמת אניטה פלנברג. דיוקן שמעניק גאולה לדמות סיקסטיז כריזמטית ומרדנית, מכורה וממכרת, שקמה שוב ושוב מתהומות האפלה.

ספיר

היא רוצה להיות אישה, היא רוצה להיות שופטת כדורגל מקצועית. האם היא יכולה להיות גם וגם? ספיר - שופטת הכדורגל הטרנסג'נדרית הראשונה בעולם בליגה מקצועית, נמצאת עתה בתהליך ההתאמה המגדרית, והיא לא מתכוונת לוותר על החלומות שלה.

פאני: המנדלסון האחרת

ביו-סימפוניה קולנועית המוקדשת לפאני מנדלסון, שהייתה עילוי מוזיקלי והוכרעה בידי הגבלות חברתיות ואח מלחין מפורסם - אישה עם אמות מידה מודרניות לגמרי שרק במקרה חיה לפני 200 שנה.

פרידה

ביופיק אודות פרידה קאלו - אמנית, מאהבת, אייקון - במילותיה שלה ובאנימציה מרהיבה המפיחה מחדש את רוח החופש ששורה על ציוריה, כמו גם על חייה.

פרנצ'ישקה

הרקדנית פרנצ'ישקה מאן הרגה קצין אס אס בכניסה לתאי הגזים באושוויץ. מעשה הגבורה הזה לא זכה לתהודה. נפוצו שמועות שפרנצ'ישקה שיתפה פעולה עם הגסטפו. הסרט מחיה את דמותה ומצטרף למיתוס ההולך ונבנה אודותיה.

צועדות בחשיכה

במטרה לשבור את מאזן האימים של חובות וכאוס אקלימי שהביא את בני זוגן לאבדון, סובב הדוקו העוצמתי והמרשים סביב חייהן של אלמנות בפריפריה החקלאית של הודו שמגלות מחדש את כוחן.